hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خانواده ها مراقب فرزندان خود در استفاده از فضای مجازی باشند / هجمه دشمن برای دور کردن جوانان از انتخابات است 

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

خانواده ها مراقب فرزندان خود در استفاده از فضای مجازی باشند / هجمه دشمن برای دور کردن جوانان از انتخابات است 

حجت الاسلام دیلم گفت: نقطه عطف آرمان و انقلاب امام راحل، احیای اسلام و وحدت کلمه بود. 

حجت الاسلام دیلم به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر در جمع بانوان شهرستان مراوه تپه گفت: نقطه عطف آرمان و انقلاب امام راحل احیای اسلام، سنت نبوی، قرآن و وحدت کلمه بود و شیعه و سنی برای ایشان مطرح نبود.‌

وی با بیان ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای مرور آرمان های امام راحل، انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب است که بدانیم برای چه قیام کردیم، افزود: انقلاب های زیادی در جهان اتفاق افتاد که همگی ادعای بر حق بودن را داشتند اما باید توجه داشته باشیم که معیار و ملاک شناسایی انقلاب های بر حق چیست و برای شناسایی و دلیل بر حق بودن آنها باید برگردیم به اندیشه و تفکر رهبران آن قیام ها و انقلاب ها که اگر تفکر آنها براساس تفکر دینی و قرآنی بود، اندیشه درست و به حقی است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، آرمان و اندیشه امام راحل، احیای سنت نبوی، قرآن و اندیشه اسلامی بود، بیان کرد: وحدت اقوام و مذاهب نقطه عطف آرمان و اندیشه امام راحل بود و شیعه و سنی در آن معنایی نداشت و فقط اسلام مطرح بود.
حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: از همان سال ۴۲ دغدغه امام راحل مساله فلسطین، مسجد الاقصی و قدس شریف بود و اگر از همان روز تا به کنون کشورهای اسلامی و امت های مسلمان اهمیت موضوع را می دانستند و دست به دست هم می دانند، امروز شاهد کشتار بیش از ۲۴ هزار شهید در فلسطین، غزه و کرانه باختری نبودیم.
وی، توجه ویژه به جایگاه خانوده و جایگاه زن مسلمان را از آرمان های والای امام راحل عنوان کرد و گفت: جامعه سعادتمند از دل خانواده های کوچک و نورانی ظهور خواهند کرد و هرچقدر خروجی مناسبی از خانواده ها داشته باشیم، جامعه ای سعادتمند خواهیم داشت.
رئیس مرکز اسلامی گلستان اظهار کرد: همانطور که به سلامت، تغذیه و پوشاک فرزندان توجه می کنیم‌ باید توجه ویژه ای هم به سلامت دینی و معنوی فرزندان داشته باشیم.
حجت الاسلام دیلم گفت: در سال گذشته دشمن از طریق رسانه های بیگانه جنبش زن، زندگی و آزادی را راه انداختند. دشمن با تدارک جنگ همه جانبه هیبریدی و اقتصادی در فضای مجازی و با قدرت رسانه ای و امپراطوری شبکه های خبری منحرف خود قصد داشت بر جوانان ما غالب شوند. 
وی با تاکید براینکه، بانوان و خانواده ها مراقبت فرزندان خود در استفاده از فضای مجازی باشند، افزود: باید مراقب باشیم که در دام جنگ رسانه ای و فضای مجازی دشمن گرفتار نشویم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان اظهار کرد: امروز متاسفانه در شبکه های معاند به دنبال تطهیر چهره رژیم شاهنشاهی هستند در حالی که با این همه ظلم و ستم، دین در جامعه جایگاهی نداشت و باعث افیون توده ها و همچنین باعث عقب افتادگی می دانستند، اما امام راحل به عنوان یک عالم مجاهد زمان شناس آمد و کارکردهای دین را احیا کرد.
حجت الاسلام دیلم گفت: امروز وجود آزادی های معنوی و دینی، مدارس علمیه بانوان، دارالقرآن ها، دارالحفظ ها، مساجد و ... گواه بر این ادعاست. 
وی با تاکید براینکه، امروز دشمن به دنبال به انحراف کشاندن و تحریف است، گفت: وظیفه داریم هوشیارانه رصد کنیم تا در خط امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا  باشیم تا حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات داشته باشیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: امروز اقوام و مذاهب گزینه های مختلفی در انتخابات دارند که انشاالله حضور چشمگیر همه آحاد مردم و اقوام و مذاهب مختلف را در انتخابات شاهد خواهیم بود.
حجت الاسلام دیلم همچنین گفت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم شهرستان مراوه تپه از ریاست محترم جمهور، امسال از مراوه تپه انتظار ها مضاعف شده است و واقعا باعث افتخار استان گلستان در فضای کشور شدید.
 وی با اشاره به مشارکت ۸۸ درصدی مردم شهرستان مراوه تپه در انتخابات سال ۹۸ افزود: امسال نگاه ها متفاوت است و انشاالله شاهد حضور و مشارکت ۹۰ درصدی را شاهد خواهیم بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد